Fastighetsskötsel: Drift och underhåll
Felanmälan gällande drift och underhåll för fastighet anmäls till Aphos.
Kontakt Aphos
Tel 08-604 02 59
E-post: felanmalan@aphos.se
Fyll i en felanmälan
Kontakta Stadens energiteknik för akuta problem på helger och kvällar (jour):
Tel 08-29 43 70
Här hittar du service och support för:
Länkar
- Bredband & Internet – Ownit – felanmälan görs direkt till Ownit. Tel 08 – 525 07 300
- Ekonomifrågor, Allabrf – Du kan se dina hyresavier och ändra betalningsalternativ på allabrf.se. Frågor tas direkt med Allabrf. E-post: boende@allabrf.se Telefon: 08-684 422 22
- Felanmälan, Aphos – all felanmälan görs till Aphos som sköter föreningens tekniska förvaltning.
- Hissar – Hissen AB i Stockholm sköter drift och underhåll av våra hissar. Felanmälan kan även göras via Aphos
- Mäklarinformation – allmän information till mäklare finns här.
- Matkvarn – föreningen ansvarar EJ för matkvarnar, alla kostnaderna står medlem/ägaren själv för. Kontakta i första hand Aphos om stopp i avlopp. Vid byta av Avfallskvarn rekommenderas Kitchen Friend W6.
- Namnändring Namnändring på dörr och entrétavlor – skicka nya kontaktuppgifter, adress, lgh och telefonnummer till info@aphos.se
- Porttelefoni Beställning av ny tagg eller ändring av kopplat telefonnummer beställs via Aphos. Kostnad faktureras medlem.
- Städning Föreningens trapphus och gemensamma utrymmen städas av EDs Städfirma & Byggtjänst AB. Felanmälan görs via Aphos.